ارتباط با ما
ورود اعضاء
نقشه سایت
سایت اصلی دانشگاه
متن جستجو را وارد كنيد
۱۴۰۳ يکشنبه ۱۳ آبان
FR
AR
EN
!!!b1!!!
!!!b1!!!
درباره ما
مدیریت و کارکنان
نقشه مکانی
تماس با ما
آیین نامه و فرم
اساسنامه ناحیه نوآوری و فناوری دانشگاه اصفهان
آیین نامه داخلی ناحیه نوآوری و فناوری دانشگاه اصفهان
آیین نامه نحوه اداره مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان
آیین نامه ی نحوه ی شکل گیری و اداره ی واحدهای کارآفرینی و نوآوری در دانشکده های دانشگاه اصفهان
فرم شماره 1: معرفی متقاضیان استقرار
فرم شماره 2: تعهدات مالی متقاضیان استقرار
ضوابط پذیرش
مجموعه های مستقر
واحدهای مستقر در ناحیه نوآوری
روابط عمومی
بروشور آشنایی با ناحیه نوآوری
راهنمای ارتباط با ما
چگونه زمان خود را مدیریت کنیم؟
آیا به نظرتان غیرممکن میآید که زمانتان را مدیریت کنید؟ برای اکثر افراد، مدیریت زمان میتواند موضوعی دلهرهآور باشد. مدیریت زمان بخش مهمی از هر کسب و کار موفق است؛ اما میتواند به شما در دستیابی به تعادل بین زندگی شخصی و حرفهای کمک کند.
پیگیری مداوم زمانی پرژوهها، یکی از راههای بهبود مدیریت کسبوکار است که به شما کمک میکند:
1. با اهداف مهم خود هماهنگ باشید: این تاکتیک میتواند به شما کمک کند در مورد کارهایی که در لیست انجامتان قرار دارد فکر کنید و تطابق آنها با اهداف کلان خود را همواره در معرض دید داشته باشید.
2. بدانید چقدر وقت صرف هر پروژه میکنید: هنگامیکه شروع به پیگیری پروژهها میکنید، میتوانید ببینید هر پروژه چقدر طول میکشد. زمانیکه میدانید در چه مدت یک پروژه انجام خواهد شد، قادر خواهید بود لیست کارهای خود را اولویت بندی کنید. بهعلاوه با پیگیری زمان صرفشده برای وظایف مختلف، شما قادر خواهید بود ببینید که چگونه وقت خود را صرف میکنید یا (احتمالاً هدر میدهید!).
3. کارهای غیرضروری یا کارهایی که زمان زیادی مصرف میکنند را پیدا کنید: همه ما روزانه کارهایی انجام میدهیم که بخش مهمی از آنها وظایف کاری ما نیستند. اگر روزانه ساعتها صرف انجام کارهایی میکنید که در اولویت کاری شما نیست، آنها را از لیست کارهای خود حذف کنید.
4. بر روی وظیفهای که در دست دارید تمرکز کنید: پیگیری زمان در یک کار یا پروژه خاص میتواند به شما کمک کند تمرکز خود را حفظ کنید.
5. برای افزایش حقوق، گرفتن مرخصی و یا استخدام کارمندان بیشتر کار کنید: بیان موفقیتهای زمانی خود میتواند برای افزایش حقوق یا گرفتن مرخصی مورد نیاز به نفع شما عمل کند. با نگه داشتن یک گزارش زمانی، میتوانید ببینید که چقدر وقت صرف کار بر روی پروژههایی کردهاید که به رشد شرکت کمک کردند. این کار همچنین میتواند نشان دهد که بر روی کدام مشتریان یا پروژهها بیش از حد کار شده و بر روی کدام به اندازهی کافی کار نشده است. اگر کوچکترین مشتری شما اکثریت زمانتان را میگیرد، ممکن است لازم باشد که بررسی مجدد انجام دهید.
برگرفته از وب سایت: https://www.ucan.win/ و منبع اصلی: https://lifedev.net
برای مشاهده اطلاعات بیشتر
کلیک
نمایید.
تاریخ به روزرسانی:
1401/02/24
تعداد بازدید:
176
کلیه حقوق این پایگاه متعلق به
مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه اصفهان
می باشد.
Powered by
Dorsa
Portal